sobota, 17. januar 2009

Ljubljansko barje

Prejšnji petek (9.1.09) sem se na poti v Novo Gorico odločil narediti en krog po Ljubljanskem barju.
Iz Ljubljanske obvoznice sem zavil proti Igu, ki ga je ovijala gosta megla, nato pa hitro proti Podpeči.


Ura: 8:30, temperatura: -16°C.

Od tam sem se peš odpravil na hrib, kjer stoji cerkvica sv. Ane, ampak sem jo zaradi slabega razgleda popihal nazaj v dolino in naprej do Podpeškega jezera.


Nato zopet na hrib sv. Ane (na spodnji fotografiji je cerkvica sv. Lovrenca na sosednjem griču)


Cerkvica sv. Ane

In kam potem?

Glede na veliko število lepih fotografij barja, sem želel še malo raziskati področje, vendar nisem našel nič pametnega. Razmišljal sem o postanku pri izviru Ljubljanice pri Vrhniki, ampak sem po kratkem kroženju po Vrhniki to idejo opustil, saj lokacije nisem našel.

No, ampak na poti domov je padla druga ideja,
Rakov Škocjan...
.... in prispevek o njemu sledi v naslednji objavi!

3 komentarji:

Matevž K. pravi ...

Če si imel v mislih Močilnik...po stari cesti (Tržaški) nadaljuješ proti Logatcu; takoj, ko cesta na dolgo zavije v desno v znamenit klanec, zaviješ levo s ceste (proti hiše brez fasade pod črno steno)...potem pa še kakšnih 200-300m po ozki cestici in prideš do gostišča pri izviru. Retovje je pa vseeno malo težje najti ;)

Uroš Černigoj pravi ...

Hehe, hvala:)

Naslednjič sem se pozanimal kje je in ga našel, vendar nisem bil več na volji za fotografiranje, tako na prvi pogled se mi tudi ni zdelo prav zanimivo.

Si bom moral drugič vzeti več časa.

Hvala za komentar in lp:)

CP Su pravi ...

wonderful series of B & W photos...

Good job!